dimecres, 13 de maig del 2009


Records i enyorances

H’he repassat els vídeos, i els he trobat tots de molta qualitat, però n'hi ha un que em té el cor robat. Un, que jo penso, que encara que estigui format per textos breus, individuals, de cada alumne, donen una visió general de cada u, amb una fidelitat que a ulls clucs podries endevinar l’autor. Aquí ha quedat ben patent la sensibilitat i el coneixement que del medi, en té la Maribel. Aquesta originalitat de la idea, el missatge que transmet, la informació completa amb poques paraules, la creativitat, el muntatge, la coherència en tot moment, són un conjunt d’elements que el fan insuperable. Ella ha pensat en totes les companyes, sense excepció, i ha deixat un record inesborrable, ja que només fent una exhibició del document, pas a pas, ens farà recordar una vivència mai no viscuda en una classe. A mi, de veritat m’ha impactat des del primer moment i ara he tingut l'ocasió de poder fer palesa la meva impressió.

5 comentaris:

maria carmen juan ha dit...

Hi estic d'acord, Rosa. En pocs minuts la Maribel ha sabut reflectir l'essència de tot el curs.

roser ha dit...

Jo també estic de cord amb el teu escrit envers a la Maribel.

Mercè de Lasa ha dit...

Estic d'acord amb vosaltres. A mi també em va semblar un video excepcional i que resumia els treballs de tot el conjunt d'alumnes del curs.
Felicito a l'autora pel seu bon gust i per aquesta feina tan ben feta.
Mercè

Raimunda ha dit...

Totalment d'acord amb tu la ,la Maribel ha estat una persona d'una qualitat humana i professional impresionant.

Raimunda

dolors cerdanya guinart ha dit...

Rosa, llegint el teu escrit he arribat fins aquest vídeo que no havia vist. És magnífic, gràcies pel teu comentari, doncs sense llegir el teu escrit no hi hauria arribat, perquè no és dels últims.